ohnej

jag fattar inte mkt nu.
jag är så jävla klantig.
jag tappar bort lås,
jag tappar bort nycklar,
allt försvinner. kärlek, sanning, tillit, allt är borta,
vad kommer det bli av med mig?
jag orkar snart inte mer.
är sjuk föersten :/ ont i halsen 6 migrän :/
allt är skit,
allt är som en rutchkana. ena dagen går det rakt ner.
men jag klamrar mig fast i kanten på lsutet, för att ja ginte vågar släppa taget.
det enda som håller mig uppe är hoppet att komma upp på toppen.
andra dagen gör jag allt för att komma upp igen. jag klättrar hägre och högre upp,
men det är alltid någon som lyckas putta ner mig igen.
varför är det alltid bara jag som hänger i lsutete av kanan & klamrar mig fast?

Kommentarer
Postat av: rebecka

ella jag älskar dig och ingen puttar ner dig<33 inte md flit :( hoppas att jag kan göra nåt för att få dig må bättre:) för jag mår dåligt när jag ser dig må dåligt :( JAG ÄLSKAR DIG !(h)

2008-09-10 @ 19:09:41
URL: http://rebeckaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0