mina tamråttor.

god morgon, till r som har vaknat.
jag har suttit typ halva natten & bara fixat kodning till bloggen,
och nu på morronen vill de itne funka.
ass¨jag har skrvit bildkoden där den ska vara, ´men bilden kommer faaaaaan inte upp ! :(
aja,, kollalde lite bilder på tamråttor,  jag har haft 4 st i mitt korta liv redan.
jag kollade in http://www.ratthjalpen.se/ & sökte på yrsa & vilda, faan asså. de e mina förra råttor som vi behövde de bort.
pappa&jag blev alergiska.. :(


YRSA;                                                                                                              VILDA;
Yrsa Foto: Lisa Mannsikka, Råtthjälpen    Vilda Foto: Lisa Mannsikka, Råtthjälpen

Yrsa Foto: Lisa Mannsikka, Råtthjälpen    Vilda Foto: Lisa Mannsikka, Råtthjälpen


jag älskar er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0