ellatrice älskar beatrice och lindatrice :)

heej
idag fick jag ett sms där det stod; göra nått idad? bea e hemma hos mig. ;från linda,
jag; jag pallar itne cyckla..
de; då kommer vi till dig !
sen hörde jag inte av dem på etttag.
sen fick jag återigen ett sms dä det stod; kom ut från ditt hus, så vi vet att vi är på rätt ställe,
jag ba; va?, jag gick ut och kollade. där var de (;
vi satt vid datan, och plockade plommon som de skulle äta till lunch i skolan ;)
vi kastade massvis med plommon på varann ;D
men iaf. jag försöker glömam william, eftersom att jag knappt känenr honom kan jag väl int vara kär?
meeen ialf, adda mig på msn om ni gillar att läsa; [email protected] , PUSSSSS<3

/e


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0