den 2 sept 2008

hej igen.
idag i skolan vafan, hur roligt hade inte jag & lisa? :D
hur kommer man på ideén att, SNIFFA DEXTRO?
hahahah ! XD flumma som inihelvette.
men sen fick jag ont i huvet & mådde illa.
jag fick världens finaste kram idag :$
av Huugo. finaste hugon ju :)<33333333
asså alal tror verkligen attj ag e e kär i honom
men jag tror inte attja g e det, vi e ju bara bädstavänner?
men iaf. sen åkte jag hem till jossan och vi byggde med prinsess  lego ^^-
vi gjorde ettt helt jävla slott (stolt)
det blev typ ; rosa, lila, grönt, gult, grått & grönt.
sen gick jag på fikakalas med tintin , bea & jossan
men iaf, jag pallar itne srkva mer,
pusss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0