lördag 30 augusti 2008

hej finste vänner.
kjag h ar avrit ute i skogen & plockat svamp hur jävla läänge osm helst.
jag hitatde 2 knatareller.. -__-'
jag har fått hjälv av piffad, mde min blogg.
bilder kommer att komma ovan !
om ni kopierar min bakrund e ni döda ^^
meen iaf. jag har blivit sams med rebecka.
jag bråkade ´med henne igår & satt o grät i minst 2 timmar.
hugo ställde upp hela tiden :)
han e fan underbaraste killen juu (:
jag har så jäävla ont i vaderna sen 7ornas insprkningsfest.
jag dansade i typ 3/4 timmaar :O :O :O
jag har aldrig haft så ont i vaderna vafan. :D
asså alla tror typ att jag e kär i hugo, men det är ajg inte :$
okej inte nä iaf :$ :$ :$
okej mer än det får itne inte veta (;
bloggen kommer bli snuyggare snart,
hoppas på fler "läsare".


Ellawn@

Kommentarer
Postat av: Erica

jodå :P du är typ visst kär i hugo :D<33

2008-08-30 @ 17:20:25
URL: http://comstedts.webblogg.se/
Postat av: Tomten

Nice ^^ men inte så många inlägg xD retas lite

2008-08-30 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0