23 / 24 aug.

hej kära vänner.
jag vaknade just från en lång kväll av legobygge med tilde, haha.
vi var på fest hos tokle familjen , det var jättetrevligt.
första hoppade vi typ bara studsmatta, sen skulle vi äta.
det var jättegott (;. sen såaklrt mumsade vi upp alla konstiga regnbågsklubborna :)
efter dte var den äppelpaj & legobygge som gällde. (;
vi byggde stall osv. jag byggde stallet ^^.
sen typ åkte vi hem och jag la mig i sängen & somna, kul? ;D
tilde hade färgat håret brun/rött, redbul haha, och hade fixat hårförlägning.
igår på dagen så var jag på bagarsjöns festivalen.
det avr,så udnerbart ju! jag har värkligen fattat hur bra 12 stitches e nu (;
jag älskar dem ! :D men iaf, så här var det:
första kom jag dit & träffade emelie, då satt vi & kollade på bandet.
sen kom madde & linda, då började linda äta vindruvor pg. av godislöfte, och jag & madde fiskade godis i fisedammen. piinsamt ! :$
sen badade jag & emelie, medans de andra som inte hade badkläder kollade på :)
sen blev det ett jävla liv när vi skulle paddla kanot, för jag & emelie var fortfarande i vatten , lyckat?
mn det ordnade sig  , såkalrt. så paddlade vi ut på bagarn med velams kanot & hade roligt. :)
jag älskar er tejjer mest av allt. emelie, madde & linda, e finste.

Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0